Home De gemeentelijke diensten Financiën

Financiën

De belangrijkste taak van de dienst Financiën bestaat uit het opstellen van de gemeentelijke begroting en haar wijzigingen volgens de beslissingen van het College van Burgemeester en Schepenen. De dienst beheert eveneens de dossiers van de gemeentelijke premies voor de tussenkomst in de hypothecaire leningen uitgereikt van 1996 tot 2002, de toelagen aan verenigingen, het inkohieren van de belastingen, enz.

Financiën

Dienstverantwoordelijke: Sandrine Van Assche
Keizer Karellaan 140 - 1ste verdieping
Tel.: 02/464.05.34/35/36/37/38

e-mail


Gemeentekas

De dienst Gemeentekas is belast met de invordering van de ontvangsten ( belastingen, retributies, toelagen, huurgelden, … ), met de aanwending en de aanrekening van de uitgaven, met de controle op de regelmatigheid en de wettelijkheid van de uitgaven. Jaarlijks maakt deze dienst de gemeenterekeningen en de daarbij horende verslagen op.
 

Dienstverantwoordelijke: Caroline Thyssens

Keizer Karellaan 140 - 2de verdieping
Tel.: 02/464.05.50/51/52/53/54

e-mail

Belastingsreglementen, retributiereglementen en belastingen

 

Volg deze link.

 

 

Aanvraagformulier gemeentelijke toelage 2017

Reglement voor het toekennen van gemeentelijke toelagen aan verenigingen

Gemeentehuis van Ganshoren
Keizer Karellaan, 140
1083 Brussel
02/465.12.77
ganshoren@ganshoren.irisnet.be
« oktober 2017 »
oktober
MaDiWoDoVrZaZo
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031